RSS

masuk paper woo


yeyy..hari ni menghabiskan masa seharian di lab...membuat slide power point sambil melayan lagu the kinks ....sejuk betul hari ni terasa mcm turun salji la plak..
hahhaa..berbalik kpd pic yg aku attached kt cn...actually aku pn x caya mcm mana bleh kluar paper..kembang jg aa lubang idung aku dpt jd malaysia representative kt apec countdown ceremony ...so this year..x silap aku on 18~20 june ,APEC energy will be held at here.so selepas habis bergambar ada la interview session ngan wartawan..banyak jg jg la dia tanya...nasib baik la aku minat bab energy research..so aku bg tau yg mesia still bergantung ngan petroleum dan arang batu sbg main energy..but now they are trying to find alternative energy like nuclear energy etc...tp aku rasa biomass is most suitable in mesia...ok laa kekawan apa aku melalut pn aku x tau..sambung layan lg the kinks balik..chowww

0 comments: