RSS

Abui123 Blog renewal




Asslamulaikum dan salam 1Malaysia...bersyukur saya ke hadrat ilahi kerana limpah kurnianya dapat juga mengrenewkan balik blog saya yang terbengkalai selama setahun ni..
 Anyway this time saya dah ubah blog saya ni ke arah bisnes kecil- kecilan...so lepas ni banyak stuff untuk dijual akan diupload di sini...kalau ada yang berminat atau loghat kedah orang cakap berkenan dengan barang2 saya boleh la PM saya..ok

皆様こんにちは!!!

実は昨日、abui123 ブログがリニューアル致しました!!!

今後はもっとブログを充実させていきたいと思います!!


今後ともよろしくお願い致します☆

Hey Guys
While it may not seem like it, this blog is still active. Honestly. I haven’t actually written a blog entry since November 2011, but a lot has been going on in my life.
 In today's economic climate, I'm just thinking how to earn extra money..So I decided to make quick cash by selling my old or unwanted clothing and accessories. That's why i made renewal for this blog...
 If anyone is interested in my stuff like vintage jeans, clothes etc please PM to me..

0 comments: