RSS

intro

uhh...berdebar debar juga nk buat blog ni..hehe
ok laa sebolum tu i'd like to intoduce my self first...
nama saya wan mohd sobri...agak panjang jg laa nama ni ...tp nama ni mmg ada history tersendiri..
sejak aku start masuk tadika sampai laa kt univesiti asyik last ja dlm name list..time masa sek rendah ada 40 org students dan akulah yg paling last skali kn panggil..dah mengantuk baru teacher pggl nama aku..then time secondary school,ada member nama Zabidi Hamid...so ingat bleh naik ckit laa ranking tp ada "mohd" depan nama diu...eventually still in last...huhuhu..smpi laa masuk uni pn name terakhir skali dipanggil..tp kt jepun ni aku happy ckit sbb ada member aku kt college nama dia Watanabe hiroshi..so bkn last lg...
nama sobri ni mmg famous time 90an...siapa x kenal ahmad sobri,,goalkeeper kedah yg agak masyuk jg aa...idola aku tuu...teringat zaman ahmad sobri ngan azmi mahmud ..dua dua goal keeper kedah yg ketegori power aaa bg aku...
uuhh ni baru introduce nama ja ....
ok laa tak sabar jg nk jd blogger ni...start skrg kn pikir idea best time aku blajar kt japan ni untuk dikongsi bersama...ok salam perkenalan dari saya

4 comments:

Anonymous said...

haha..lwk2.hebat blog ang nih sob..
pas nih ahmad sobri pon leh baca blog ang..

gjol yori

Ecaca said...

eh yela sape tak kenal sabri yunus pelawak citer pmai2 tang tu..tukar hurp a ngan u je..

ザ-sylver- S said...

selamat datang ke dunia yang fana ini..hahaha

bddagreat said...

hahaha... uih na adik bui.. hang bleh lak mention nama aku.. tapi tak pa.. sebab mohamad tu la aku tak penah kena panggil last... huhuhuhu...